5 عنصر کلیدی طراحی گرافیک برای کمپین های پولی

5 عنصر کلیدی طراحی گرافیک برای کمپین های پولی

به تعداد تبلیغاتی که در یک روز به طور متوسط ​​مشاهده می کنید فکر کنید. آیا می توانید همه آنها را به خاطر بسپارید؟ اگر جواب منفی است نگران نباشید. به هر حال ، یک فرد معمولی روزانه حداکثر 10000 تبلیغ را در اینترنت مشاهده می کند!

بگذارید یک سوال ساده تر از شما بپرسم. به آخرین کمپین بازاریابی که می توانید به خاطر بیاورید فکر کنید. آخرین آگهی که باعث شد بنشینید و توجه کنید. تبلیغات نظر شما را جلب کرد؟

به احتمال زیاد ، شما چیزی بصری در ذهن دارید. خواه تصویر ، ویدئو یا تصویر تعاملی باشد ، شرط می بندم چیزی در مورد زیبایی – طراحی گرافیکی به خاطر دارید.

ببینید ، طراحی گرافیکی در مورد ارتباط است: ارسال پیام مناسب به مخاطبان مورد نظر و نشان دادن ویژگی های خاص برند شما. اجازه دهید به شما نشان دهم که چرا طراحی گرافیک در کمپین های تبلیغاتی پولی اهمیت دارد و انواع عناصری که می توانید برای ایجاد تبلیغات برجسته استفاده کنید.

اهمیت طراحی گرافیک در کمپین های پولی

صادقانه بگویم ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا عناصر بصری در کمپین های تبلیغاتی کار می کنند. با این حال ، ما آن را به سه دلیل اصلی که طراحی گرافیک برای کمپین های پولی بسیار مهم است ، محدود می کنیم.

برای شروع ، طراحی گرافیکی به شما این امکان را می دهد که اولین تأثیر فوق العاده ای را بر روی مخاطبان مورد نظر خود بگذارید. این امر نحوه درک مشتری از نام تجاری شما را تعیین می کند. آیا برداشتهای اولیه واقعاً مهم هستند؟

مطمئن. فقط به این فکر کنید که چقدر رقابت وجود دارد ، برای یک چیز. با ایجاد یک برداشت اولیه حرفه ای و مثبت با طرح های چشم نواز ، از بین دیگران متمایز شوید.

ثانیاً ، طراحی گرافیکی به تقویت هویت نام تجاری شما کمک می کند. این به شما امکان می دهد داستان برند خود را به روشی منحصر به فرد و خلاقانه که برای جلب توجه مشتری احتمالی طراحی شده است ، بیان کنید. می توانید از یک سری تبلیغات پیوسته و متصل استفاده کنید تا واقعاً پیام مورد نظر خود را به خانه برسانید و دیدگاه مخاطبان خود را از آنچه شرکت شما نشان می دهد شکل دهید.

سرانجام ، تصاویری عالی بیشتر از کلمات صحبت می کنند. آنها از زبان فراتر می روند و از مرزها عبور می کنند تا پیامهای قوی و م toثر را به مخاطبان هدف منتقل کنند.

غذای آماده کلیدی؟ طراحی گرافیکی به شما کمک می کند تا محتوایی را ایجاد کنید که توجه را به خود جلب کند و مدت ها پس از محتوا از صفحه نمایش محو شود.

طراحی گرافیکی عالی به نظر می رسد ، درست است؟ این است ، اما برخی از نکات احتیاطی را در نظر داشته باشید: در حالی که تصاویر بصری عالی می توانند برای برند شما معجزه کنند ، طراحی گرافیکی ضعیف می تواند تأثیر بدی بر جای بگذارد.

از عناصر گرافیکی باکیفیت و حرفه ای استفاده کنید و پیامهای خود را یکنواخت نگه دارید: به خاطر سپردن یک نام تجاری به پنج تا هفت مورد نیاز است ، بنابراین با برقراری ارتباط مداوم آن را آسان کنید.

مطمئن نیستید که طراحی گرافیکی را از کجا شروع کنید؟ شما دو گزینه اصلی دارید. اگر بودجه شما به آن می رسد ، ممکن است بخواهید یک شرکت حرفه ای استخدام کنید تا به شما در طراحی گرافیک عالی کمک کند. متناوبا ، ابزارهای گرافیکی متعددی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد طرح های خود در خانه استفاده کنید.

5 عنصر کلیدی طراحی گرافیک در کمپین های پولی

خوب ، به همین دلیل است که طراحی گرافیک برای هر کمپین پولی موفق بسیار مهم است. هر چند چه عناصری در تبلیغات عالی قرار می گیرند؟ چگونه می توانید عناصر بصری مختلف را با هم کار کنید تا یک کمپین به یاد ماندنی ایجاد کنید؟

خوب ، در حالی که هیچ فرمول “جادویی” وجود ندارد ، پنج عنصر اصلی وجود دارد که می توانید برای ایجاد کمپین های جذاب بصری استفاده کنید. نیازی نیست از همه آنها در هر طراحی استفاده کنید ، اما در حالت ایده آل باید تا آنجا که می توانید از عناصر برای غنی سازی محتوای خود استفاده کنید. از این گذشته ، شما فقط دو ثانیه فرصت دارید تا توجه افراد را قبل از حرکت جلب کنید ، بنابراین تبلیغات پولی شما باید برجسته باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع ، بیایید به ترتیب به هر عنصر نگاهی بیندازیم و در نظر بگیریم که آنها چیست ، چگونه در طراحی گرافیک استفاده می شوند و چگونه با هم کار می کنند.

1. تایپوگرافی

در طراحی گرافیک ، تایپوگرافی به نحوه چیدمان متن در تبلیغ شما اشاره دارد. نحوه نمایش کلمات برای جلب توجه سریع و انتقال پیام اصلی شما به این صورت است.

تایپوگرافی به مردم می گوید که چرا تبلیغ شما اهمیت دارد ، بنابراین انتخاب کلمات مناسب بسیار مهم است. با این حال ، آنچه به همان اندازه مهم است فونت و اندازه متن است.

فونت به طور مستقیم بر روح و روان تبلیغات شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، یک فونت تیز و زاویه دار یک پیام قوی ارسال می کند:

نمونه طراحی گرافیک تایپوگرافی پررنگ

از طرف دیگر ، فونت های نرم تر ، آرامش بیشتری دارند:

نمونه طراحی گرافیکی تایپوگرافی نرم فونت

اندازه و چگالی نیز اهمیت دارد. حروف بزرگ و ضخیم پیام قدرتمندی را منتقل می کند ، در حالی که حروف کوچکتر و نازک زیبا تر و بی انتها هستند.

در نهایت ، تایپوگرافی تأکید متن را پوشش می دهد. برجسته کردن ، برجسته کردن یا کج کردن برخی کلمات توجه خاصی را به آنها جلب می کند ، بنابراین مردم به سرعت می دانند که به کدام کلمات بیشتر توجه کنند.

اجازه ندهید تایپوگرافی شما را آزار دهد. به این فکر کنید که چگونه کلمات را روی صفحه کنار هم قرار می دهید. برای اطمینان از متعادل بودن تبلیغ ، با موقعیت یابی متن های مختلف آزمایش کنید و نمونه هایی از تبلیغات در طاقچه خود را ببینید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی موثر نیست.

2. بصری

با “تصویری” ، من در مورد تصاویر واقعی صحبت می کنم که برای جلب توجه دیگران استفاده می کنید. تصاویر بصری می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • تصاویر
  • عکس ها
  • فیلم های
  • آرم ها
  • نمودارها
  • نمودارهای پای

چرا جلوه های بصری بسیار مهم هستند؟ خوب ، آنها بخش عمده ای از تبلیغات شما را تشکیل می دهند. مگر اینکه از حروف بسیار جسورانه یا فضای خالی زیادی استفاده کنید (که بعداً به آن می پردازیم) ، تصاویر محتویات بصری شما محوری هستند.

می توانید از تصاویری برای انتقال پیامهایی که بیان آنها از طریق کلمات دشوار است استفاده کنید ، یا از تصاویر بصری برای تقویت پیام نوشتاری استفاده کنید.

برای مثال ، ویدئوها به شما کمک می کنند تا نحوه عملکرد چیزی را با جزئیات بیشتری شرح دهید. این فرصتی برای نزدیک شدن به مخاطبان و ایجاد اعتماد به نام تجاری شما است:

از طرف دیگر ، اینفوگرافیک به بازاریابان کمک می کند تا نکات پیچیده را در محتوای جذاب بصری که به راحتی قابل مصرف و درک است ، متراکم کنند. سرانجام ، عناصری مانند لوگوها به بازاریابان اجازه می دهد تا دید برند را در رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر به صورت آنلاین افزایش دهند.

غذای آماده؟ می توانید از تصاویر بصری برای ایجاد یک برند ثابت در حین انتقال پیام اصلی خود به شیوه ای جذاب استفاده کنید.

جلوه های بصری کلیدی برای شکل دادن به حالت کلی طراحی گرافیکی شما هستند ، بنابراین در مورد نوع عناصر بصری که می خواهید شامل شود به دقت فکر کنید تا شانس موفقیت تبلیغات خود را به حداکثر برسانید. باز هم ، شاید ارزش آن را داشته باشد که تبلیغات موفق را در حوزه کاری خود بررسی کرده و آنچه را که می توانید از آنها بیاموزید ببینید.

3. فضا

به طور خاص ، فضا در طراحی گرافیکی به فضای اطراف عناصر دیگر مانند متن ، اشکال یا تصاویر تجسمی اشاره دارد. همچنین از آن به عنوان فضای “سفید” یا “منفی” یاد می شود.

فضای سفید را پایه و اساس خود بدانید. شما با یک صفحه سفید یا سفید شروع می کنید و سایر عناصر را در اطراف این فضا می سازید. به عبارت دیگر ، فضای سفید بوم است ، به شما این امکان را می دهد که بین عناصر متضاد تعادل برقرار کنید ، توجهات را به تصاویر کلیدی جلب کرده و فضای مناسب ایجاد کنید.

برای روشن تر شدن ، نیازی نیست که فضا در واقع سفید باشد. می تواند هر رنگی باشد آنچه مهم است این است که بین اجزای بصری شما فضای واضح وجود دارد تا از زیبایی گیج کننده جلوگیری کنید.

نکته اصلی که باید در نظر داشته باشید؟ اگر فضای کافی بین عناصر وجود نداشته باشد ، طراحی شما ممکن است به هم ریخته ، تکان دهنده باشد و درک آن برای مخاطبان دشوار باشد. از سوی دیگر ، اگر فضای زیادی وجود داشته باشد ، ممکن است تبلیغ اضافی یا توخالی به نظر برسد.

یادگیری هنر فضای سفید برای تسلط بر نحوه ایجاد محتوای متعادل و جذاب برای صفحات فرود و کمپین ها کلیدی است.

4. رنگ

من نمی توانم اهمیت رنگ را هنگام انتخاب طرح های گرافیکی برای کمپین های پولی خود مشخص کنم. این که آیا شما یک پالت روشن ، پر جنب و جوش یا رنگ های خاموش و مات و ملایم را انتخاب می کنید ، انتخاب رنگ بر کل روحیه کمپین شما تأثیر می گذارد.

در طراحی ، می توانیم طرح های رنگی را بر اساس محل قرارگیری آنها بر روی چرخه رنگ گروه بندی کنیم. در اینجا یک مثال ساده از چرخه رنگ آورده شده است:

نمونه طراحی گرافیکی چرخ رنگ

رنگهای مکمل در مقابل یکدیگر قرار می گیرند ، مانند زرد و بنفش. از طرف دیگر ، رنگهای تک رنگ ، سایه های مختلف یک رنگ هستند (مانند رنگهای مختلف آبی).

رنگهای مشابه مانند نارنجی و زرد در کنار یکدیگر قرار می گیرند ، در حالی که رنگهای سه گانه به طور مساوی در چرخ (مانند زرد ، قرمز و آبی) قرار دارند.

طراحی گرافیکی شامل انتخاب یک پالت رنگ برای تعیین روحیه یا ایجاد واکنش احساسی است. به عنوان مثال ، رنگهای پررنگ و رنگهای گرم ، احساسات متفاوتی را از رنگهای سرد یا سایه های ملایم تر و پاستلی ایجاد می کند.

شما می توانید با ترکیب رنگ های مختلف بازی کنید تا زمانی که ترکیب مناسب را پیدا کنید.

فراموش نکنید که از چه رنگهایی برای همه عناصر بصری استفاده کنید و چگونه ممکن است با هم کار کنند. اگر متن سیاه و سفید را انتخاب می کنید ، به این فکر کنید که چگونه ممکن است این کار با طرح رنگ برای پس زمینه و تصاویر انتخابی شما کار کند. رنگ بندی نامنظم و تکه تکه می تواند ظاهر طرح شما را خراب کند.

5. خطوط و اشکال

در طراحی گرافیکی ، خطوط چیزی فراتر از اتصال نقاط هستند. خطوط دارای اهداف هنری متعددی هستند ، مانند:

  • سازماندهی اطلاعات به شیوه ای قانع کننده
  • ایجاد روحیه یا برانگیختن احساسات
  • ایجاد حس حرکت یا حرکت

خطوط ابزارهای بسیار بیانی هستند. اونها می تونند … باشند:

  • منحنی
  • سر راست
  • جامد
  • خط چین
  • ضخیم
  • لاغر
انواع گرافیک انواع خطوط و اشکال عناصر بصری

نوع خطوطی که بکشید بستگی به پیامی دارد که سعی می کنید به مخاطبان خود ارسال کنید.

اشکال در طراحی گرافیکی به سادگی به معنی اشکال موجود در خطوط است ، مانند مستطیل ، مربع ، دایره و غیره.

دو نوع اصلی شکل وجود دارد: ارگانیک و هندسی. اشکال ارگانیک وضوح کمتری دارند. آنها شامل اشکال طبیعی مانند برگ و اشکال نامنظم یا خمیده مانند گلدان هستند. هیچ دو شکل ارگانیک یکسان نیستند. در مقابل ، اشکال هندسی ساده تر هستند. بسته به فرم آنها می توانند دو بعدی یا سه بعدی باشند و شامل اشکال مثل مثلث ، مستطیل و کروی می شوند.

در طراحی گرافیکی ، می توانید از ترکیبی از اشکال ارگانیک و هندسی استفاده کنید ، یا می توانید از یک دسته برای طراحی یکنواخت تر استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد طراحی گرافیک در کمپین های پولی

طراحی گرافیکی چیست؟

طراحی گرافیکی وسیله ای برای ایجاد محتوای بصری است. با استفاده از ترکیبی از رنگ ، تصاویر و متن ، طراحی گرافیکی پیام های خاص را به طرز بصری جذاب و جذاب ارسال می کند.

چرا طراحی گرافیک در کمپین های تبلیغاتی پولی اهمیت دارد؟

شما می توانید از طراحی گرافیکی برای انتقال موثرتر پیام برند خود از طریق کمپین های تبلیغاتی پولی استفاده کنید. با تصاویر مناسب ، تبلیغ شما می تواند از بین دیگران متمایز شود ، که به ویژه در یک طاقچه شلوغ بسیار مهم است. علاوه بر این ، گرافیک حرفه ای می تواند مارک شما را معتبرتر و قابل اعتماد تر نشان دهد.

چگونه می توان از طراحی گرافیکی در کمپین های تبلیغاتی پولی استفاده کرد؟

طراحی گرافیک در بسترهای بصری رسانه های اجتماعی مانند Instagram بسیار عالی عمل می کند ، اما می توانید از آن در تبلیغات نمایش داده شده ، صفحات فرود و تبلیغات خرید Google نیز استفاده کنید. هر جا که فرصتی برای افزودن تصاویر وجود داشته باشد ، عناصر طراحی گرافیکی مناسب می تواند به شما در ایجاد هویت نام تجاری ثابت به صورت آنلاین کمک کند.

چه عناصر طراحی گرافیکی را باید در کمپین پولی قرار دهم؟

در حالت ایده آل ، شما قصد دارید ترکیبی از عناصر را در بر بگیرید. پنج عنصر اصلی برای انتخاب عبارتند از: متن ، رنگ ، فضا ، اشکال و جلوه های بصری. نیازی به درج هر عنصر در هر تبلیغ نیست ، اما باید تا آنجا که می توانید از آن برای ایجاد طرح های چشم نواز استفاده کنید.

نتیجه گیری طراحی گرافیک

به عنوان یک تکنیک ، طراحی گرافیک به خودی خود چیز جدیدی نیست. با این حال ، اگر کمی خلاق باشید ، می توانید از این روش آزمایش شده برای ایجاد محتوای منحصر به فرد و جذاب برای کمپین های پولی خود استفاده کنید.

وقتی مشغول طراحی گرافیکی هستید ، حتماً طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش تصویر و طراحی گرافیکی موجود در اینترنت را بررسی کنید. همچنین باید تبلیغات موفق در طاقچه خود را ارزیابی کنید تا بفهمید چه چیزی آنها را خاص کرده است و چگونه می توانید از یافته های خود برای ایجاد محتوای خود استفاده کنید.

در نهایت ، ممکن است خدمات مشاوره من را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانم به شما کمک کنم تا کمپین های پولی خود را به سطح بعدی برسانید.

چگونه از طراحی گرافیکی در کمپین های پولی خود استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس