نویسنده شان تینی 5 اکتبر 2021
ایمیل های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری که باید ارسال کنید و در چه زمانی. به علاوه 9 نمونه از مبارزات ایمیل موفق از شرکت های دیگر.
خریداران جمعه سیاه در مجموع 14 میلیارد دلار به صورت آنلاین در سال 2020 خرج کردند – در سال قبل 5 میلیارد دلار بیشتر شد! پیش بینی می شود هزینه های آنلاین در سال 2021 20 درصد افزایش یابد.
در همین حال ، خریداران Cyber Monday در سال 2020 نزدیک به 11 میلیارد دلار هزینه کردند و پیش بینی می شود در سال 2021 یک میلیارد دلار بیشتر باشد.
سالانه افراد بیشتری تصمیم می گیرند از راحتی خانه خود خرید کنند. بنابراین چگونه می توانید تمام این هزینه های تعطیلات را نقد کنید؟
چه کسب و کار شما بصورت آجری ، چه آنلاین و چه هردو باشد ، می توانید در این جمعه سیاه و دوشنبه سایبری با یک کمپین بازاریابی ایمیلی به خوبی طراحی شده ، بخشی از کارها را دریافت کنید.
اما با هزاران ایمیل برای رقابت ، جلب توجه مخاطبان دشوار است. بنابراین ما یک برنامه بازی بازاریابی ایمیلی ایجاد کرده ایم که به شما کمک می کند با باز کردن ، خواندن و خرید مخاطبین از ایمیل های خود ، از دیگران متمایز شوید.
ما بهترین زمان ها را برای ارسال ایمیل های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری و آنچه در ایمیل های خود بنویسید را پوشش می دهیم.
دفترچه راهنمای کمپین ایمیل 8 مرحله ای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شما
بگذارید قبول کنیم: دیگر نمی توانید فقط یک ایمیل برای جمعه سیاه و یک ایمیل برای دوشنبه سایبری ارسال کنید. افزایش بیشترین فروش از طریق ایمیل های شما نیاز به یک استراتژی و برنامه ریزی دقیق دارد. شما باید با ایمیل های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری هیجان ایجاد کنید.
این کمپین ایمیل را به عنوان نقطه شروع برای ارسال و زمان در نظر بگیرید.
ایمیل شماره 1: ایمیل “تیزر” جمعه سیاه خود را ارسال کنید
پیام های ایمیل: تبلیغات خود را با یک ایمیل “پیش نمایش” تشویق کنید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اتفاق بزرگی در راه است – اما به آنها نگویید چه چیزی.
زمان ارسال: شنبه قبل از جمعه سیاه
ایمیل شماره 2: ایمیل خود را به صورت «زیرنویسانه» جمعه سیاه ارسال کنید
پیام های ایمیل: به مشتریان خود اطلاع دهید که نمی توانید هیجان خود را در مورد پیشنهادات شگفت انگیزی که برای آنها در نظر گرفته اید مهار کنید. آنچه را که می توانند در جمعه سیاه انتظار داشته باشند ، به آنها بیاموزید.
زمان ارسال: دوشنبه قبل از جمعه سیاه
ایمیل شماره 3: یک ایمیل شمارش معکوس ارسال کنید
پیام های ایمیل: شب قبل از شروع تبلیغات خود ، یک ایمیل شمارش معکوس 12 ساعته برای مخاطبان خود ارسال کنید. (پیش بینی!) شما می توانید این کار را پیش از موعد در حساب AWeber خود برنامه ریزی کنید.
زمان ارسال: چهارشنبه قبل از جمعه سیاه
هنوز حساب AWeber ندارید؟ برای یک حساب رایگان AWeber ثبت نام کنید و ایمیل های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خود را برنامه ریزی کنید!
ایمیل شماره 4: تبلیغ خود را راه اندازی کنید
پیام های ایمیل: تبلیغات جمعه سیاه خود را ارسال کنید. ایده های تبلیغاتی شامل یک کد کوپن است که به مشترکان شما٪ تخفیف خاصی برای خرید می دهد ، یک هدیه رایگان با خرید آنها یا یک هدیه ویژه برای 200 مشتری اول خرید.
زمان ارسال: این یکی مشکل است: آن را پنجشنبه قبل از جمعه سیاه ارسال کنید. در دنیای آنلاین ، جمعه سیاه دیگر جمعه سیاه نیست. روز پنجشنبه ایمیل ارسال کنید در غیر این صورت فرصت از دست دادن حداکثر فروش خود را از دست می دهید.
ایمیل شماره 5: تبلیغات خود را دوباره ارسال کنید
پیام های ایمیل: همه مشترکین شما با ایمیل شما درگیر نمی شوند. اشکالی ندارد: صندوق ورودی آنها در جمعه سیاه پر از معاملات است. بنابراین پیام خود را بعداً برای هر کسی که در لیست شماست باز نکرده یا کلیک نکرده است ، دوباره ارسال کنید.
زمان ارسال: جمعه سیاه
ایمیل شماره 6: ایمیل پیش از سایبر دوشنبه
پیام های ایمیل: برنامه ای برای استفاده از کل تعطیلات آخر هفته خرید دارید؟ در نظر داشته باشید که مشترکان خود را مطلع کنید که پیشنهاد دیگری (یا حتی شیرین تر) ارائه می دهید ، به ویژه اگر آنها فروش جمعه سیاه شما را از دست داده باشند.
آیا می خواهید چیز جدیدی برای فروش آنلاین ایجاد کنید؟ از تجارت الکترونیک AWeber برای ایجاد صفحه فروش در یک روز یا کمتر استفاده کنید.
زمان ارسال: شنبه قبل از دوشنبه سایبری
ایمیل شماره 7: ایمیل روز دوشنبه سایبری
پیام های ایمیل: تبلیغ خود را برای Cyber Monday ارسال کنید. این موقعیت را به عنوان فرصتی برای مشترکانی که ممکن است تبلیغات جمعه سیاه شما را از دست داده اند ، استفاده کنند.
زمان ارسال: دوشنبه سایبری
ایمیل شماره 8: ایمیل پس از ارتقاء
پیام های ایمیل: با AWeber ، می توانید مشترکانی را که از ایمیل های تبلیغاتی شما خارج می شوند و به صفحه خاصی از وب سایت شما وارد می شوند ، برچسب گذاری کنید. روز بعد ، آن گروه از مشترکانی را که به صفحه خاصی از محصول یا تسویه حساب رسیده بودند – اما هرگز خرید نکرده بودند – یک ایمیل پیگیری ارسال کنید.
به آنها اطلاع دهید که محصول هنوز در دسترس است ، مزایای خرید را تکرار کنید و به آنها بگویید که تبلیغات را فقط برای آنها چند ساعت دیگر تمدید خواهید کرد!
زمان ارسال: سه شنبه بعد از دوشنبه سایبری
مثال: ایمیل های جمعه سیاه
به دنبال ایده های کمپین جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری هستید؟ نگاهی به نحوه موقعیت یابی ایمیل های این شرکت ها بیندازید.
ایمیل کوتاه و پر کار جمعه سیاه
در جمعه سیاه ، بیش از هر زمان دیگری ، باید ایمیل های خود را مختصر نگه دارید. صندوق ورودی مشترکین شما با ایمیل های دیگر پر شده است. آنها مشغول خرید آنلاین و مرور صدها فروش هستند.
بنابراین مستقیماً سر اصل مطلب بروید. فروش خود را شرح دهید و به صفحه فروش خود پیوند دهید.
برای مثال ، ببینید که شرکت تشک کاسپر چگونه این کار را در ایمیل سیاه جمعه خود در زیر انجام می دهد.
ایمیل “مستقیم به نقطه” جمعه سیاه
مهمترین اطلاعات شما (تخفیف یا معامله ای که ارائه می دهید) باید نزدیک ایمیل ایمیل جمعه سیاه شما باشد. در نظر بگیرید که آن را در عنوان ایمیل خود قرار دهید.
Code School ، یک پلت فرم آموزشی آنلاین ، تخفیف آنها را در یک تیتر مختصر و جسورانه توصیف می کند ، و برای مشترکان ساده می شود که ببینند دقیقاً چه پیشنهادی دارد.
ایمیل بصری جمعه سیاه
راه دیگری برای افزایش نرخ کلیک در جمعه سیاه؟ تصاویر محصول خود را در داخل ایمیل های خود نمایش دهید.
اگر مشترکی چیزی را ببیند که توجه او را جلب می کند ، به احتمال زیاد روی دکمه فراخوان شما کلیک می کند.
Crossnet ، یک بازی والیبال در فضای باز ، یک ایمیل بصری ایجاد کرد که محصول آنها را به روشی سرگرم کننده نشان می دهد.
با انیمیشن توجه آنها را جلب کنید
با چند GIF جالب به ایمیل های خود سرگرمی اضافه کنید.
مربوط: ما GIF های رایگان ایجاد کردیم که می توانید در ایمیل های خود استفاده کنید. آنها را از اینجا بارگیری کنید.
Kidly ، یک شرکت اسباب بازی و پوشاک کودکان ، GIF را برای یکی از ایمیل های جمعه سیاه خود ایجاد کرد. سرگرم کننده است – که با نام تجاری آنها مطابقت دارد – و فصلی است. عنوان و تصویر با هم کار می کنند تا یک ایمیل برجسته ایجاد کنند.
ایمیل “آخرین تماس” جمعه سیاه
با اطلاع رسانی به مشترکین که فروش شما به زودی به پایان می رسد ، فوریت ایجاد کنید. در کتابش اقناع، نویسنده پرفروش و استاد روانشناسی رابرت سیالدینی توضیح می دهد که فوریت یک محرک روانشناختی است که مردم را تشویق به اقدام می کند.
نمونه های ایمیل دوشنبه سایبری
در زیر چند نمونه از ایمیل های مورد علاقه ما در دوشنبه سایبری آورده شده است. از آنها به عنوان الهام برای ایجاد کمپین بازاریابی ایمیلی خود با AWeber در دوشنبه سایبری استفاده کنید.
ایمیل جذاب دوشنبه سایبری
Chubbies هر ساعت از رویداد Cyber Monday خود از طریق ایمیل یک هدیه رایگان جدید – مانند کیف های دوبل ، پتو ، کلاه و موارد دیگر – ارائه داد. اگر محصولی را در سایت آنها خریداری کرده اید ، هدیه آن ساعت رایگان را به همراه خرید خود دریافت می کنید.
این کمپین باعث می شد مردم ساعت به ساعت به صندوق ورودی خود بازگردند تا بررسی کنند که کدام هدیه رایگان بعدی رونمایی می شود.
ایمیل دوشنبه سایبری “محصولات همراه”
بازاریاب دیجیتال و مربی ملیسا گریفین به وبلاگ نویسان و کارآفرینان کمک می کند تا مخاطبان و درآمد خود را افزایش دهند. برای دوشنبه سایبری ، ملیسا تمام دوره های آنلاین خود را برای یک معامله فوق العاده با هم همراه کرد.
بسته بندی یا بسته بندی محصولات خاص می تواند باعث شود تبلیغات بزرگتر و تاثیرگذارتر از ارائه تخفیف برای هر مورد جداگانه باشد.
ایمیل دوشنبه سایبری “بدون فروش”
به مشتریان خود یادآوری کنید که چقدر خوب هستند همیشه داشته باش! این همان کاری است که Everlane با ایمیل “اینجا فروش نمی شود” انجام داد. در این ایمیل ، آنها این واقعیت را فاش کردند که روز به روز قیمت آنها 50 درصد کمتر از اکثر خرده فروشان است.
ایمیل “پیشنهاد ویژه” دوشنبه سایبری
لوئیس هاوز ، گوینده و مربی انگیزشی ، برای قرارداد دوشنبه سایبری خود بر “انحصاری” تمرکز کرد. او از تمام مزایای عضویت در برنامه نخبگان و فقط اعضا استفاده کرد و تخفیف قابل توجهی در برنامه مربیگری ماهانه خود ارائه کرد.
شروع به ایجاد ایمیل های خود کنید
ایجاد ایمیل کامل جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری می تواند کمی طول بکشد. بنابراین برای اینکه زمان بیشتری را صرف کارهایی کنید که بهترین کار را انجام می دهید-اداره کسب و کار خود-برخی از الگوهای ایمیل از پیش ساخته Black Friday و Cyber Monday را پیدا کنید.
با قالب های از پیش ساخته شده ، کار سخت در حال حاضر انجام شده است. اکنون فقط باید لوگوی خود را بکشید و رها کنید و هرگونه تصویر محصول به ایمیل پیشنهاد می شود.
برای کمک به آماده شدن برای یک فصل شلوغ خرید تعطیلات ، ما یک قالب ایمیل رایگان جمعه سیاه ، قالب ایمیل Cyber Monday و قالب های صفحه فرود جمعه سیاه را برای استفاده شما آماده کرده ایم. الگوهای رایگان را دریافت کنید و از همین امروز برنامه ریزی کمپین های ایمیل جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خود را شروع کنید!
بهترین زمان برای شروع ارسال ایمیل تعطیلات
در حالی که یک کمپین ایمیل اختصاصی برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری مهم است ، اما این تنها زمانی نیست که باید ایمیل تعطیلات ارسال کنید.
مشتریان شما همیشه به دنبال معاملات هستند ، در نتیجه 38 درصد از مصرف کنندگان خرید خود را قبل از پایان ماه اکتبر آغاز می کنند. بنابراین اگر از ماه اکتبر ارسال ایمیل های تبلیغاتی تعطیلات را شروع نکنید ، ممکن است فروش خود را از دست بدهید.
در اینجا منابع دیگری برای کمک به کمپین های ایمیل تعطیلات خود آورده شده است:
“فصل است: راهنمای نهایی برنامه ریزی ایمیل های تعطیلات”
خطوط موضوع ایمیل تعطیلات
(با تشکر از MailCharts و واقعا ایمیلهای خوبی برای نمونه های ایمیل مورد استفاده در این پست.)